o_nas_title

Doświadczenie

Nasze doświadczenia w branży IT sektora logistycznego obejmuje prawie 20 lat działalności. W tym czasie to, co początkowo wydawało się nieosiągalne stało się standardem. Przez cały ten czas patrzyliśmy w przyszłość, bacznie obserwując trendy w rozwoju technologicznym, znając ograniczenia potrafiliśmy nazwać rozwiązanie, które dopiero miało nadejść i znaliśmy dokładne jego zastosowanie w rozwijanym przez nas systemie. Dlatego kiedy przychodziły kolejne przełomy technologiczne – nie tylko byliśmy na nie gotowi, ale szybko robiliśmy z nich użytek.

2016

Rok 2016 (jak na razie) przyniósł  dwa wdrożenia nowej wersji podsystemu AndUP – Mobilnego Wsparcia Sprzedaży –  zaawansowanego rozwiązania zaprojektowanego z myślą o kompleksowym wsparciu pełnego procesu sprzedażowego na wszystkich jego odcinkach, a więc w obszarach: Pozyskania Klienta, Obsługi Klienta raz jego utrzymania. Najnowsza wersja systemu – wyposażona w nowe, wysokoużyteczne funkcjonalności  – zapewnia jego użytkownikom ścisłą kontrolę efektywności pracy  zespołów sprzedażowych, sprawne  delegowanie zadań członkom tych zespołów oraz bieżącą kontrolę efektywności podejmowanych działań promocyjnych.

2014

Wdrożylismy nowe rozwiązania, poszerzające możliwości naszych aplikacji o obsługe alternatywnych form nadania przesyłek. Dzięki nim nadawcy przesyłek mogli decydować o formie nadania, wybierając pomiędzy klasycznym odbiorem przesyłki przez Kuriera spod wskazanego adresu a samodzielnym nadaniem przesyłi w punkcie nadawczo-odbiorczym. Rozwiązanie takie umozliwiło wsparcie informatyczne usługi typu Click&collect, w której użytkownik dokonujący zakupu towaru online wybiera jako miejsce doręczenia jeden z punktów nadawczo-odbiorczych wybranej sieci operatora logistycznego. Na podobnej zasadzie nasze oprogramowanie zaczęło wspierać proces nadania i odbioru przesyłki z automatów nadawczo-odbiorczych.

2015

Skutecznie przeprowadziliśmy złożony projekt integracji operacyjnych środowisk informatycznych dwóch dużych organizacji kurierskich. Założeniem projektu była realizacja prac przy zachowaniu „na biegu” wszystkich toczących się równocześnie operacji systemowych, wstrzymanie pracy któregoś z modułów systemów bowiem wiązał by się z realną szkodą po stronie Klienta. Z dumą możemy powiedzieć że stanęliśmy na wysokości tego zadania.

2011

Stworzyliśmy i rozwinęli liczne klienckie aplikacje webowe, koncentrując się na ich użyteczności – minimalizacji liczby czynności potrzebnych do realizacji procesu oraz optymalizacji modułów raportowych – chcą dostarczać naszym Klientom tylko istotne informacje – i tylko wtedy kiedy na prawdę ich potrzebują.

2012

Wdrożyliśmy rozwiązania ukierunkowane na indywidualne podejście do Klienta. W zakresie dostępnych w naszych systemach funkcjonalności znalazły się rozwiązania integrujące systemy Klienta z naszymi aplikacjami (automatyczny transfer danych) umożliwiające komunikację systemów magazynowo sprzedażowych, e-sklepów, platform płatniczych i kancelarii z systemem wysyłkowym.

2009

Zaprojektowaliśmy i uruchomili pierwszą aplikację na mobilne urządzenia kurierskie, komunikujące się z systemem w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie to – do dziś rozwijane – pozwalało na lokalizowanie kurierów oraz określenie miejsca nadania i doręczenia przesyłki (zlecenia) w czasie rzeczywistym w ujęciu geograficznym.

2010

Stworzyliśmy rozwiązanie klasy GIS – pozwalające na analizę terytorialną danych w ujęciu graficznym. Dla naszych klientów stanowiło ono narzędzie do sprawnej analizy danych sprzedażowych, badania potencjału operacyjnego w ujęciu geograficznym i wreszcie – a może przede wszystkim – pozwoliło na optymalizację tras kurierskich – a więc maksymalizacje efektywności pracy floty naszych Klientów.

2007

Uruchomiliśmy pierwszą aplikację webową, komunikującą nasz system z końcowym użytkownikiem – Nadawcą przesyłek. Od tej pory jego zlecenia mogły być odbierane w czasie rzeczywistym

2008

Zbudowaliśmy i wyposażyli w interfejs pierwszą wersję Hurtowni danych – centralnego repozytiorium informacji o wszystkich prowadzonych operacjach. Wyposażenie hurtowni w narzędzia do przeglądania, organizowania i filtrowania danych do dyspozycji naszych Klientów oddaliśmy rozwiązanie, umożliwiające zaawansowaną analizę wielowymiarowych danych, pochodzących z rozproszonych źródeł.
W tym samym roku uruchomiliśmy rozbudowany moduł rozliczeniowy, umożliwiający naszym Klientom rozliczanie środków pozyskanych z przesyłek pobraniowych

1997

Zaprojektowaliśmy i wdrożyli nasz pierwszy system IT, wspierający proces doręczenia przesyłki. System umożliwiał operacje na danych dostarczanych bez stałej komunikacji (off-line).

2003

Usprawniliśmy system wykorzystując pojawienie się Internetu – co pozwoliło na sprawna wymianę danych systemowych. Dzięki temu dane dotyczące operacji z wielu rozproszonych oddziałów firmy kurierskiej mogy sprawnie zasilać system centralny, a także zostać poddane procesowi efektywnego scalenia i standaryzacji. Umożliwiło to podniesienie efektywności wewnętrzych procesów organizacji.