Zamówienie kuriera

Powrót do
listy modułów

Korzyści

Nasz moduł zlecenia wspierający czynności zamówienia kuriera po Odbiór przesyłek sprawia, że:

  • Zlecenia Twojego Klienta są zawsze weryfikowane pod kątem wykonalności.  Twoi Klienci zamówią tylko te usługi, których realizacje możesz im zagwarantować.
  • Terminy realizacji wszystkich wystawionych Zleceń są prognozowane, co pozwoli Klientowi na sprawne planowanie wysyłki swojego towaru, na przykład dzięki konglomerowaniu przesyłek.
  • Operator otrzyma dokładne informacje o rodzaju oczekujących na podjęcie przesyłek. Dzięki temu będzie dobrze przygotowany do realizacji zamówienia. Pozwoli to na zmniejszenie liczby niemiłych niespodzianek i oszczędzi czas – jego oraz Klienta.
  • Zlecenia wolne są od błędów – dzięki zastosowaniu automatyzacji wielu czynności – na przykład określania terminu realizacji zlecenia w najbliższym możliwym czasie

Dla Ciebie oznacza to:

  • Przyjmowanie automatycznych zleceń zoptymalizowanych pod kątem terminu realizacji i wolnych od błędów
  • Zwiększenie efektywności pracy Twojej floty – lepsza organizacja zleceń po stronie Klienta oznacza mniejszą liczbę koniecznych Odbiorów po Twojej stronie
  • Odciążenie działu Contact Center – zlecenia wysyłane są przez Klienta bezpośrednio do Twojego systemu – bez pośrednictwa pracownika działu Obsługi Klienta

Funkcjonalności

Moduł zlecenie pozwala Twoim Klientom na wystawienie zgłoszenia do operatora, aby ten odebrał przygotowane przesyłki ze wskazanej lokalizacji i w określonym czasie. Pozwala on na:

  • Zdefiniowania preferowanego przez Zlecającego terminu odbioru przesyłek
  • Określenia przewidywanego przedziału godzinowego realizacji zamówienia
  • Wyświetlenia danych o dostępności usługi w danym czasie i miejscu (np.: czy usługa ekspresowego doręczenia może być świadczona w dzień wolny od pracy itd.)
  • Automatycznego określenia rodzaju transportu, jaki będzie konieczny dla danej ilości i wymiarów wysyłanego towaru.

Możliwości

Moduł Zlecenie może zostać zintegrowany z modułem Dyspozytorni – Twoim lub Twojego operatora. Dzięki temu Zlecający otrzyma zawsze wiarygodną informacje na temat terminu realizacji. Po prostu nie  zamówi usługi, której nie sposób jest wykonać.

Wszystkie zlecenia mogą zostać odnotowane w systemie WorkFlow, na którym pracuje Klient, dzięki czemu nie będzie on musiał redefiniować procesów według których działa jego organizacja.

Zintegrowanie modułu zlecenia z modułem windykacji umożliwi operatorowi automatyczną weryfikację stanu zobowiązań Zlecającego i ewentualne zatrzymanie dalszego procesowania zlecenia. Ułatwi to kontrolę bilansu kosztów po stronie operatora i da pełną informację o sytuacji Zlecającemu (automatyczne powiadomienie). Dzięki temu operator zidentyfikuje ewentualny problem już na początku procesu, a Zlecający będzie mógł szybciej zareagować na zaistniałą sytuację.