Przygotowanie przesyłki

Powrót do
listy modułów

Korzyści

Moduł rejestrowania i przygotowania przesyłki pozwoli wszystkim Twoim Klientom na:

  • Sprawną organizację wysyłki swojego towaru w sposób, jaki uznają za najbardziej wygodny
  • Pracę w intuicyjnym środowisku, z przyjaznym czytelnym interfejsem
  • Szybkie generowanie zleceń pozbawionych błędów – dzięki automatyzacji wielu czynności i walidacji wprowadzanych danych ryzyko popełnienia błędy podczas przygotowywania dokumentów i zlecenia będzie niemal wyeliminowane
  • Możliwość wyliczenia ceny usługi przed jej zamówieniem oraz porównanie różnych wariantów cenowych usług
  • Proces przygotowania wysyłki będzie możliwie prosty i intuicyjny

Dla Ciebie oznacza to:

  • Sprawne przyjmowanie zgłoszeń pozbawionych błędów, wprowadzanych dzięki integracji bezpośrednio do Twojego systemu dyspozytorskiego
  • Odciążenie Twojego działu Contact Center – dzięki automatycznej wycenie usług, automatyzacji zleceń czy powiadomieniom o statusie realizacji doręczenia
  • Wyposażenie Twoich Klientów w sprawne, wygodne narzędzie, które skraca proces przygotowania przesyłki do kilku kliknięć
  • Możliwość aktywnego wsparcia sprzedaży – dzięki możliwości sterowania cenami określonych usług w określonym czasie bądź dla określonej grupy Klientów (promocje czasowe, promowanie aktywności nadawczej Klienta)

Funkconalności

Twoi Klienci mogą organizować swoją wysyłkę na różne sposoby. Jedno jest pewne: każdy z nich chciałby to robić w możliwie prosty sposób i w jak najkrótszym czasie, bez ryzyka popełnienia błędu. Dzięki naszym rozwiązaniom Twój Klient przygotuje swoją wysyłkę z poziomu:

  • Strony internetowej
  • Aplikacji webowej
  • Dedykowanego modułu zaimplementowanego w programie, z którego korzysta na co dzień.

Proces przygotowania przesyłki obejmuje:

  • Zdefiniowanie przesyłki, jej rodzaju
  • Wybór standardu usługi (ekspresowa, standard itd.)
  • Wyceny usługi (z uwzględnieniem wielu równoległych cenników dedykowanych grupom Twoich Klientów oraz rabatów, promocji) tak, aby Klient wiedział ile i za co płaci
  • Określenie adresu doręczenia (pierwszego i drugiego, na wypadek, gdyby odbiorca nie mógł odebrać przesyłki) oraz miejsca nadania przesyłki
  • Wydruk niezbędnych dokumentów przewozowych

Potrafimy usprawnić proces wykonania wszystkich powyższych czynności, poprzez:

  • ich automatyzację (autouzupełnianie danych, podpowiadanie wartości)
  • optymalizację ( zapisywanie zestawów danych w postaci niezależnych szablonów)

Przygotowanie przesyłki w ramach 3 kliknięć jest możliwe. Twoi Klienci to docenią.

Możliwości

Wszystkie dane wprowadzane podczas przygotowania wysyłki mogą zostać zapisane w Twoim systemie CRM. Dzięki temu przygotowanie okresowych zestawień obejmujących  ilości towarów wysłanych do Twoich kontrahentów, zestawienie kosztów per Klient bądź analiza aktywności wysyłkowej Twoich partnerów będzie w zasięgu ręki.