Kanał online to pierwszy touchpoint procesu nadawczego. To z poziomu Twojego serwisu www Twój Klient:

  • Poznaje Twoją ofertę i paletę rozwiązań informatycznych, które otrzyma od Ciebie do dyspozycji w przypadku podjęcia współpracy
  • Otrzyma dostęp do własnego narzędzia wysyłkowego, w którym wystawi zlecenie odbioru przesyłek
  • Oczekuje informacji o statusie zamówionych usług

Z drugiej strony każdy z Twoich Klientów prowadzi własny serwis www, na którym:

  • prowadzi bezpośrednią sprzedaż swojego asortymentu
  • Przyjmuje zamówienia od własnych Klientów
  • Promuje sprzedaż, także poprzez gwarantowanie dogodnych terminów doręczeń zamówionych towarów

Dysponujemy rozwiązaniami odpowiadającymi wszystkim powyższym przypadkom. Wszystkie udostępniane przez nas rozwiązania:

  • mogą być dostępne z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych.
  • będą dostępne z poziomu naszego serwisu www dla Ciebie, bądź z Twojego – dla Twoich Klientów

Wśród narzędzi udostępnianych Klientom na Twoim portalu www mogą znaleźć się te, dostępne dla wszystkich, czyli:

  • tracking przesyłek, wyposażony w funkcje odpowiadające oczekiwaniom Twoich Klientów – a więc np.: prognozę czasu doręczenia
  • kalkulator cen usług
  • moduł zamówienia usługi i odbioru nadawanej przesyłki

bądź narzędzia wymagające od Klienta autoryzacji:

  • kalkulator cen usług bazujący na indywidualnym cenniku, zależnym od kategorii Klienta
  • moduł promocji – pozwalający Tobie na elastyczne sterowanie sprzedażą, Klientowi zaś na osiągnięcie dodatkowych korzyści z zamówienia
  • panel do organizowania i kontroli procesu doręczenia

Klientom, którzy prowadzą sprzedaż swoich usług lub produktów w kanale online (są jeszcze inni?) proponujemy integrację wykorzystywanych przez nich aplikacji z systemem operatora logistycznego:

  • W przypadku e-sklepu integracja może polegać na automatycznym generowaniu dokumentów i zleceń wysyłki dla zamówionych przez użytkowników sklepu towarów, na podstawie danych z tych zamówień. W takim przypadku obsługa procesu wysyłkowego może ograniczyć się jedynie do weryfikacji stanów magazynowych towaru!
  • W przypadku online’owej sprzedaży usług proponujemy integrację modułu zleceń z wewnętrznym systemem WorkFlow i automatyzację obiegu dokumentów wysyłanych do Usługobiorcy (umowy)